Followers

Monday, December 3, 2012

Perasaan Di Kala Final Exam Nearly




Perasaan selubung jiwa
Berkocak senak di sanubari
Cecair merah berkeliaran laju
Pemantau semakin berkaca
Terpisah setitik permata jernih dari kelopak
Jatuh lari ke bumi bersepai diserap entah ke mana


****************************


Assalammualaikm,,,,

Alhamdulillah Im already done do solat sunat... Ini lah manusia,, lemah sikit, baru nak mnghadap DIA... Ya Allah.. Ampuni dosa2 ku Ya Allah, Kurniakan lah daku kebaikan di dunia dan akhirat...

I don't know why, lately I'm feel so upset,, tired, down sangat2! mungkin ini lah aku bila tiba final exm mula lah macam2 perasaan... Di kala ini, saya hanya mahukan kata-kata semngat dari orang2 yang saya sayng... terutama my ibu...  Saat ini juga, hanya berharap saya punya waktu untuk ke tempat2 yang boleh menenangkan minda saya...


Ya Allah betapa indahnya kalau saya dapat ke sini ketika ini..



Anyway,, doakan kejayaan saya dan kawan-kawan saye... saya tahu mereka juga seperti saya dalam keadaan yang sama...


''Ya Allah, kau permudkahkan lah bagi kami segala urusan kami, Kau permudahkan lah kami dalam mencapai cita-cita kami, kau permudahkan lah kami dalam memahami segala ilmu yang kami pelajari, Kau berkatilah segala rezeki dan ilmu yang kami dapat.. Kurniakan kami kebaikan di dunia dan akhirat, sayangilah kami... Sesungguhnya, KAU maha mengetahui isi hati kami Ya Allah.. Amin Ya Rabb....''


Esok Ive got presentation again... semoga KAU permudahkan urusan kami Ya Allah.. InsyaAllah..
Assalammualaikum.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly