Followers

Sunday, December 2, 2012

Bila lama tak jumpa, ini lah perasaannya!!



Assalammualaikm,,

Wah wah wah...... tajuk entry x boleh blah! Bila lama tak jumpa, ini lah perasaannya!! 
Korang pernah rasa x?? haha title pnjang ni sbnrnye saya nk tulis, tapi pnjang bebenor. xpelah sy pendekkn. haaa ok!

Hari ini genaplah sebulan saya tidak ketemu sama saya punya kekasih hati. Ni lah hakikat yang perlu saya terima bila dapat stdy jauh2... tu lah dulu ibu cakap jgn amek UUM nk jugak... Yes,, actually saya yang mmg nk belajar jauh.. I don't know why,, maybe I guess ada baiknya saya belajar jauh dari keluarga.

Mungkin certain pendapat yang akan ckp that's it smnyusahkan family and diri sendri, but for that's not the reason. Saya ada sebab saya sendiri, bukan sebab saya rasa terkongkong duduk dekat dengan family, NO! tp let me keep that reason okeyy... Nasib dapat dekat Kedah, dulu saya nk dekat Sabah tu tau! nasib sempat tukar fikiran... ;)

And now, saya kena balasan saya sendiri akibat nak blajar jauh2.. RINDDU! ya ya ya, tht is normal kan... Sometimes, bila duduk jauh ni mngajar kita, and can make close in relationship.. Cuma pandai2 lah handle.. Macam saya, ada msa sy not in mood, mungkin dengan bnyk kje kat sini, atau mungkin normal for us as a girls. But thanks to my MFJ yang bnyak bersabar dgn perangai saya, bukan saya nak dalam keadaan xde mood tu, x seronok tau hdp dlm keadaan moody manjang, tp tulah, sometimes ini sume di luar kawalan.

okey,, dah mcam buat essay pulak dah! As a conclusion,, saya sekarang Utara celup dan dia masih setia Selatan. haaa seee jaooohhhh woooo.!!!


tengok muka dia,, punya macam gengster,, padahal tiap mlm menangis tu..
who knows!  :P






ini adalah peta Malaysia. Okey, point saya kat sini tunjuk kan korang peta ni sebab nk korang tahu bahawasanya, Kedah dengn Johor itu jauh beribu batu!!!  Korang nampak tak dekat mana kedudukan negeri Kedah? haa jaohhh kan!

haaa tht why lah... ! erkk okey okey... Assalamualaikum :)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly