Followers

Friday, December 28, 2012

Motivate


Jika kita mahu untuk jadi sesorang dalam hidup... 
Jika kita hendak capai sesuatu...
Jika kita hendak menang… senantiasa lah, kita mendengar… 
Walaupun ia tidak memberi mana2 kita jawapan...
Tutuplah mata, 
Dan fikir serta lihatlah ibubapa kita... 
Dan kemudian , kita akan m’yeberangi semua halangan2 itu… 
Semua masalah2 kita akan hilang, kemenangan itu, kita yang punya....
Hanya kita yang punya...

*****************************************


Assalammualaikum...


Pagi jumaat ini, saya nak motivate diri saya.. Lagi2 kami kat sini tengah final exm. Satu paper dah selamat kami jawab semalam... Now I have 5 more paper untuk berperang.. Wish us do more the best than yesterday okay..

Anyway, wanna share something, semalam time nak solat magrib, saya ternampak cahaya yang sangat cantik. Lama saya xnmpak DIA.. Mungkin saya busy sampai xtgok apa yang ada di alam sekeliling. 
Alhamdulillhah, malam semalam DIA telah menerangi saya dan sdikit sebnayk beri kelegaan dalam hati yang sememangnya sangat risau, gusar, khuatir, keliru dengan apa yang berlaku lately..






I miss my MR.MOON ..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly