Followers

Friday, December 14, 2012

I really wish, I always pray for us




perjalanan aku dan kau masih jauh
sorang di selatan dan sorang di utara
masih banyak liku dan persimpangan yang perlu kita lalui
membina kesabaran agar tidak mudah goyah
mengukuhkan kepercayaan agar ia sentiasa utuh
hari-hari yang kita lalui mengajar kita sesuatu
sesuatu yang perlu kita tempuh
walaupun ia pahit dan kelat
tapi dalamnya terselit kebahagiaan
aku berharap aku mampu menjadi yang terbaik untuk kau
dan aku berharap kau dapat menerima aku seadanya
aku berharap agar bahgia akan memihak pada kita kelak


****************************



Assalammualaikum.... Selamat Pagi semua :D


I don't know why mlm tadi susah sgt tido.. macam-macam benda yang dipikir, tapi yang satu tu knp sukar sangat nk ingat.... dok pikir pikir pikir.... macam ada something yang perlu sangat saya ingat ingat dan terus ingat....  after solat subuh tadi, baru teringat...

What DAY is today?  14 December! ya that time coming..... mybe untuk kamu- kamu smua arini adalah hari biasa, but not for me.. even yang ingat nye hanya lah berpihak pada yang satu ni, but its okey.... today is a special day in my relationship with MFJ ! 

try look at calender because macam x percaya, begitu cepat masa berlalu... ya that is true. 
14 December.... tarikh yang mengikat hubungan kami ke arah lebih serius... 


Alhamdullilah, all this while everything is okay, and insyaAllah will be okey, good and nice for the future too. InsyaAllah...



  


Selama ini, ada yang bertanya, knp saya mesti letak gmbar ni, kt blog ni pun sy pilih gambar ni... erm,, let me explain, this picture is a our first picture selama persahabatan kami.. Selama kami berkawan, we never have outing together, snap a few picture like others friend.... Hubungn kawan kami hanya setakat dalam kelas and phone...    

After 6 years kami berkawan, that is our FIRST outing and our FIRST picture.. 

I wish that, hubungan kami kekal till forever and ever... Mybe Im not the type of girl who easily show my love, jiwang bagai like msg, nak cakp ayt manis bagai, I admit it I am not romantic person! Aha ya... I am so COMPLICATED! but nasib awak lah.. miahaha ... no lah,, you knows me better right! 

Thanks to you Love, sabar dengan karenah saya, I know Im not a perfect girl like girls out there... But Im try to be a good girl for you. InsyaAllah.. 


I will be yours one day, InsyaAllah..



 




I don't want a perfect person, I just want someone to act silly with, Someone can respect me as a true lady, Loyal to me, and someone who treats me well & loves being with me more than anything.

I just waiting the right time to show my LOVE, calling somebody HONEY.. and that all just for a RIGHT PERSON.. 

and i hope, and really really hope that YOU is a PERSON that I meant it.. ~21211~


Assalammualaikum.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly