Followers

Tuesday, December 18, 2012

Mereka Yang Selalu Ada ....



malam semakin terang
mereka datang
membawa impian
dan cahaya yang terang


tempatku becerita
temanku yang setia
walaupunku sendiri
aku masih tersenyum
karena mereka selalu ada



*******************************



Assalammualaikum.... 

saya masih di Utara menjalankan tanggungjawab saya... Harap kamu-kamu yang saya sayangi di sana bersabar menanti kepulangan saya dan mendoakan kejayaan saya disini.

Ya.... I MISS YOU SO MUCH..... 

To ibu ayah : Tke Care, semoga ibu ayah dalam keadaan yang sangat baik, doakan anakanda mu yang di perantauan ini sihat selalu, berjaya dunia akhirat, tabah mnghadapi segala dugaan dan ujian.. Truly is anakanda mu ini sangat merindui mu. Cuma terkadang masa mencemburui kita untuk bermesra.. Khamis ini, kami ada debate, doakan anakanda mu ini wahai bonda ayahanda.. 

To adik2 and abang : Dik mal, gudluck on your result PMR.., Dik Nadi and Abang, u too, gudluck on your study, hope more success in your life, insyaAllah.. 

To MFJ : Awak, take cre, jaga ksihatan awak, maybe Im not show that Im not care about you but deep in my heart I care about you...  Im sorry too because I'm too busy lately.

SAYA SAYANG KALIAN ...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly