Followers

Wednesday, June 29, 2011

I Bukan hal mudah I



Bukan hal mudah

Untuk aku sembunyikan
Perkara yang jelas di mindaku



Bukan hal mudah
Untuk aku nafikan
Perkara yang benar di hatiku



Bukan hal mudah
Untuk aku tidakkan
Perkara yang tulus di jiwaku



Bukan hal mudah
Untuk aku palingkan pandangan
Daripada cinta yang membunga di hati

Dan bukan hal mudah 
Untuk aku mengkhianati kasih sayang aku pada si dia.

Lagi 2 hari aku perlu dan terpaksa
Berhadapan dengan kau 
Wahai jejaka berpangkat besar.!
Cara kau berfikir sungguh COMPLICATED

Kita berbeza!

Dan aku pinta
Selangkah garis terakhir kaki ku jejak di sana
Aku harap tiada lagi perhubungan antara kita
Walaupun sebagai kawan.
Abg angkat.
Adik angkat.
......
?????


Titik.


maaf,, bkn aq nk ptskn hbgn sesama saudara islam.
tp aku harap itu cara terbaik.
karna kau dan aku 
tidak akan ada terapi dan kesembuhan.


^_^


2 comments:

Zu said...

O.o"

Apakah?

Cik Wani said...

wohaho!!!
begini dan begitulah.. ^_~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly