Followers

Wednesday, June 1, 2011

I Bergurau biar bertempat I



Assalammualaikm,,

mlm2 cmni xde wt pape.. 
sje blogwlking n trjmpe 1 vdeo ni..
mcm real... tp xtw r real ke x kn.. 
ble tgok vdeo ni nk pesan dri sndri n korang sume..

if nak bergurau berpada-padalah, 
jangan nak mengada-mengada nak 
buat lawak bodoh tidak bertempat..
 
Seperti video di bawah ini tidak
 disangka-sangkakan gurauan mereka 
at last menimpa tragedi kemalangan yang secara tiba-tiba. 

Asalnya gelak ketawa tapi akhirnya
 kesedihan yang melanda.

So, diharapkan video dibawah menjadi teladan buat kita semua.

Saksikan video ini betul2 :






NotaKaki CikWani  :
"Seronok-seronok jugak tapi jangan sampai melampaui batas...."

(^_^)


4 comments:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

kasian. terus mati perempuan tu

Cik Wani said...

mati trkujat... yg men momok2 tu pn bengong gak.. len kali pastikn pintu brkunci. haha

Zuraidah said...

Sot. Kita sendiri pun kadang2 bila dah over ketawa pun last2 sedih. =,=

Cik Wani said...

haha.. xpyh ckp zu lah,, kite ni pn sme zu...
tp biarlah nk gurau tu jgn over...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly