Followers

Sunday, June 26, 2011

I Amatur I


Assalammualaikm
mlm ni mahu mnulis sdikit ungkapan kata hati.
hmm...

Kamu bilang aku cukup manis bila berbicara.
Kamu bilang lagi aku cukup menerima buruk baik perilaku diri kamu.
Malah kamu bilang aku terlalu cukup untuk membahagiakan.
Dan kamu bilang juga segalanya sudah cukup sempurna.

Tapi aku ini masih amatur untuk menyelam cinta kamu.
Memahami kamu bukan untuk sehari dua.
Menyayangi kamu bukan untuk suka-suka.
Malah berkasih bercinta bukan sekadar nafsu serakah.

Aku tetap amatur dalam cinta kamu.

Masih amatur menjadi suri hati kamu.

walaupn sudah lama prkenalan kita.
bertahun-tahun mungkin
bkn aq meragui kamu.
tp kngn lalu dan pngalaman teman2 yg mngajar aku mragui.
tkt.
bimbang.
tp akan ku cuba tepis smua..




thx 4 everythng..
i will taking care our relationship..
n i hope u doing this too






aha.. ok!!
cukup!
mengarut,mencarut mmg aku suka di mlam hari begini.
terima kasih .



notakaki CikWani: sok i will update my little girl bufday
insyaAllh.. :)


^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly