Followers

Wednesday, May 4, 2011

I "Ucapan Buat Ibu Tercinta" I


Assalammualaikm,,
td sje stalker2 blog len..
n terjmpe 1 segmen dr CheguZubir

n i wanna join it..




jom join n klik sni  = SegmenUcapanUtkHariIbu

dan ini ucapan utk bonda tercinta..

~
~
~
~

Tujuan aku tergerak msok segmen ni kerana ingin sekali aku katakan bahawa aku berasa sungguh bertuah mempunyai seorang ibu yang bagi ku sanggup bekerja keras untuk kami adik-beradik dan ibu yang sentiasa menolong ayah mencari rezeki untuk kebahagian keluarga kami. Ibu juga bagi ku seorang wanita yang kuat usaha dan kental kerana ibu tidak pernah sesekali mengeluh atas apa yang telah dibuat walaupun pernah sesekali apa yang dibuat itu menemui kegagalan dan dalam masa yang sama ibu tetap sabar.

ibu,, kat sni akk nk mnx maaf banyk2 kat ibu if ad tersilap terkasar kata bhsa slme ni..
halalkn mkn minum akk dan terima kasih atas pngorbanan ibu slme ni dah melahirkn dan mmbesarkn akk n adk-bradik yg lain..

terima kasih gak sbb ibu telah bnyk brkorbn siang malm mnjaga akk,abg n adk2 , mngajar, mndidik kami .. sesungguhnya pngorbanan ibu tdk akn akk terbals..  akk tw mnjaga kami adk bradik mmg payah,, dan memerlukn kesabran yg kuat... yelah kami sume ni degil nakal.. tp kami sekarang dah dewasa n insyaAllh ibu akn kami bls jasa ibu wlpn blsn kami itu x setanding jasa yg brharga yg prnh ibu beri pada kami..

terima kasih juga krn ibu mampu membuat akk, abang dan adik-adik rasa tenang,semangat dan aman sentiasa bila di samping ibu. Tanpa ibu akk tidak rasa yang akk mampu hadapi segala ujian, rintangan dan dugaan dari-Nya dengan kuat. Dalam sibuk-sibuk ibu, ibu tetap mempunyai masa untuk mendengar segala rintihan hati kami dan masalah. Ibu yang selalu bagi kami nasihat dan pandangan yang agak bernas. Walaupun ada ketika pandangan ibu itu sukar untuk akk terima dan ada juga kadang-kadang topik yang kami bincangkan itu mengakibatkan munculnya perbalahan antara kami, sehingga kadang-kadang ia membuat ibu berkecil hati tapi demi kasih ibu yang sering mengalah ibu tak pernah sekali meluahkannya.

terima kasih ibu... lagi sekali maafkn dosa2 akk dr hujung rmbut smpai hjung kaki.. bg akk ibu lah ibu yg the best in the world..
 

dan yg terakhir,, aq ingin mngmbil kesmpatan utk ucapkan tahniah kepada ibu kerana atas usaha keras ibu, ibu akhirnya berjaya membuka perniagaan sendiri tanpa mengikut arah telunjuk para majikan. Secara kesimpulannya, kini aku bersyukur aku masih lagi mempunyai seorang ibu. Terima kasih ya Allah atas kurniaan ini.



to my mum NORIZA BT OTHMAN..

I LOVE YOU so much !!!


nk tag kat
:: zuzu ::
:: Fara ::



(^_^)


2 comments:

Abu Zafran said...

anda telah disenaraikan disini
klik Ucapan blogger buat IBU#2

Abu Zafran said...

anda telah disenaraiakn di sini
klik Ucapan blogger buat IBU#2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly