Followers

Tuesday, May 31, 2011

I Bila hati mula bercerita I



Assalammualaikm.




bagi aku..
cinta ini macam burung
sebab cinta ini ada sayap
cinta boleh datang boleh pergi

jangan mainkan perasaan ini
aku tak nak hati aku tercalar 
walaupun sekecil atom kesannya

jangan terlalu baik, saya akan merindu awak
jangan terlalu mengambil berat, 
saya mungkin menyukai awak
jangan jadi terlalu rapat dengan saya,
 saya mungkin akan jatuh hati pada awak.

aku ego kerana bersebab
bukan takut untuk mencuba 
tetapi aku tak rela hati aku dikecewakan

ada sesuatu aku boleh buat secara spontan
tapi berkaitan hati dan perasaan 
aku akan membuat pengiraan yg sangat teliti

jika meragui kehadirannya aku harus lepaskannya
jika benar aku akan buat sangkar dalam hati supaya cinta itu tak terlepas


(^_^)


3 comments:

Anonymous said...

cinta itu memang sakit
argh.. x tahan

PUTERI NATASSIA said...

cinta itu memang kadang kala menyakitkan .. kene banyak bersabar . . lame-lame ia akan menjadi sangat indah :)

Cik Wani said...

thx u all.. yup,, x sume yg kite hadapi pnuh ngn kecerian..
n sontimes we must through kehidupn ni ngn pnh kesbrn.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly