Followers

Tuesday, May 24, 2011

I Perasaan GEMENTAR makin memuncak I



Assalammualaikm,,

esok ptg aq akn pergi sesi tmuduga untk prgrm pndidkn
yg aq apply tu..
sejujurnya,mmg gmbira..
tp sejak dapt keptsn yg aq dapt g tmuduga 
mcm2 prsaan dtg..
dlm gmbira ad gak kecut,risau n tkt.
bkn aq nk ckp aq ni x yakin pada dri..
tp yelah this is first time in my life.
tp rse normal kot ade prasaan gemntar ...

ape yg aq harapkn.
 aq dapt jawab dgn mudah, tenang, pnuh keyakinan n semngt.





bkn pe yelah kang dh kat dlm bilik tu bila kite ni dah de prasaan gemuruh
ape yg kte set dlm minda ni pn leh tunggang langgang jadinya kan..



ok akhir kata...
hope korang sume doakn aq dpt wt yg terbek.

wish me the best,
wish  me luck....!!


NotaHati CikWani: go wani!! 
aq tw kau boleh..
yakin !!
fokus !!
do the best !!!
ya Allh,, kau terangkn lh hati hamba mu ini,,,
kau tenangkan lah hati hamba mu ini.
kau prmudahkn lah hambamu ini untuk
 mnjawab sgala soaln2 yg akn di ajukn.
kau jauhkn lah driku dari sebarang kesukaran..
kau bukakn lh prasaan smpati org2 yg akn menemuduga hambamu ini
lembutkn lah hati mereka..
amin !!



(^_^)


1 comments:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

do your best

'esok' ko tu... hr ni ler kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly