Followers

Saturday, November 3, 2012

I Thank You I



Assalammualaikm,,

niat dihati nak update blog on 2 Nov.. but im busy sgt2! wohoo sgt xbest bila jd bfday girl yang sgt busy..
but never mind... as long as saya ditemani ibu ayh, everythig will be fun! yeahhh..

first of all,, wanna say thank you to both of my parents yang sanggup melayan karenah saya all this while and sanggup hntr saya dgn selamat balik kedah.

yes I know, mmg jauh n penat... tp sometimes xpe kan kan kan =)

now I'm already kat kedah, bumi sintok yang aman dr all kenderaan but tidak akn aman dr bunyi2 letupan akibat aktvti penembakan haiwan liar disini..

tke care ibu ayh, aha next week mne tw kan kan jmpe lagi. almaklumlah CUTI! SEMINGGU pulak tu.. ngeh3..... now accpt it wht my mum say that sy ini manja! blluuuuuwweerrkkk !



You are my soul! 


and also to my dear MFJ.. sgt terharu bila dpt gift from him. bkn slama ni xprnah dpat. but mmg tak expect pape pun yang dia have a something to give to me.


InsyaAllh I'll be yours one day dear :)



You make me cry syg.. thank you so much :)


third wanna say thank you to all my friends,,, balik2 dapat hadiah dpt kad... wawawawa rasa macam sgt teristimewa. erk boleh x hari2 nk hari jadi????????


this cad from my roommate! aww sgt surprises! 


from my braces girlfriend! 

From mek tunjang Myra Jamil,, komawoo mira :)

From TERBUAKSS geng! (myra,zaza,milah,zura,ika,jah)


ya,,, i like surprises!! thx all.. and and and... thank you to my FACEBOOK.. haha why??? because, even sy dah curang dengn FB, sering berpaling tadah, dan sering menganaktirikan FB dgn mncurahkan kasih sayang kepada my Twittr.... tp en.FB tetap ingat birhtday saya...

xpenah2 bkk fb smpai notofication 58 lebih... sgt terharu ni.. haha :P


ok! Thank You for all the thoughts,wishes and prayers! :)
I'm truly blessed.  Alhamdulillah, masih bernafas till today.

Thank You, Allah.
ThankYou, Ibu Ayah, Abg, Adik
Thank You, Girlfriends.
Thank You, Love.
Thank You, friends.
Thank You, ALL!


okeyy saya boleh undi dan saya sudah matang :)


wish me more success in my life and future insyaAllh..
Assalammualaikm.

^__^



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly