Followers

Thursday, November 1, 2012

I Mula Rasa RINDU I




Pada jemari itu...
Renungan keanak-anakan kamu..
Senyum nakal kamu...

Masih rindu..

Tingkah manja mu...
Saat aku mengusap pipi mu...
Saat aku meramas rambut mu...
Saat aku menyentuh bibir kamu...

Masih rindu..

Ciuman lembut mu...
Belaian mesra mu...

Masih rindu...

Saat kau lafazkan kata cemburu...
Disamping pujuk dan rayu...

dan aku yang 
Menyuarakan hasrat seorang perindu.....


*************************************


malam ini malam sayu saya, ntah tak tahu mengapa dan kenapa... rasa rindu dah mula mnyelinap dalam hati dan perasaan.
dugaan pertama pada mlm ini after say goodbye to my dear MFJ... one of reason why saya tak suka balik rumah lama2 sbb ini lah..

bila dah lama2 erk, smnggu je kot but for me ni dah ckup lama okey! dah dimanja2 dgn orang2 tersayang kat Johor bila dah nak balik duduk kedah xboleh manja2, i must become independent girl! no more manja2..

malam ini juga saya mula rasa rindu to everyone! mlm ni nk jadi cry baby boleh x???? =(

:: Hi November. May Allah bless all the people that I love always ;) Take Care! ::









0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly