Followers

Wednesday, June 27, 2012

Semester 2 ENDS

Assalammualaikum....

wanna say alhamdulillah for the safe long journey,, 12hours! fuuhhh kebas pungkoq cheq ni...  pape pn saya dah selamat sampai.

pejam celik pejam celik dah habis SEM 2 saya kat UUM. rasa macam baru je masok kot. Alhamdulillah SEM2 ni cita-cita nak busy kan n aktifkan diri tercapai walaupun xdelah aktif sgt pun.




walaupun family n that SOMEONE ada pesan jangan nak aktif sangat takot penat lah so on.. but macam biasa saya ni memang degil. saya tahu saya mampu. n insyaAllh saya uruskn masa dengn bijak.. ecechhh.... ^_*

selama SEM 2, proses pmbelajaran mmg hakikatnya lebih mncabar n berat sampai final exm saya masih tercari2 point that subjek. but alhamdulillh USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN right. saya boleh jawab exm n now just wish me luck for the result pula. 



Tarian Joget for Konsert Ekstravaganza UUM 2012





Tarian Cina

My partnet for ZAPIN


  
Anak JOHOR

And she is my constrctr KO K Tarian Melayu KAK ZIRA


Masih banyak lagi tempat yang saya tak sempat nak teroka kt Kedah haaa jangn ckap kt Kedah even UUM pn still not yet have a time nk ronder2. All SEM2 just membusykan diri dgn tarian je lah. InsyaAllah next sem will be more explore.

This sem too bilik saya still ngan kawan2 sejagat saya. Mereka lah LAWAN dan mereka jugalah KAWAN saya. Hope next sem our relationship will be more close for ever. InsyaAllah..








and last avtivity saya n kawan2 before balik Johor, still sempat sambut bfday sorang budak kedah ni yang sangat fanatik ngn KOREA. suma pasal KOREA hangpa pi habaq kat dye. mmg A+!!
so di kesempatan ini saya nak wish Happy Birthday ye MYRA JAMIL.. ~dia marah kalau tulis nama dia xde 'Y'. Must have mYra not mIra ok!!!  &_&









ok... hope next sem akan berjalan lebih baik dari yang lepas n doakan saya dan kawan2 dapat result yg cemerlang n lebih baik dari yg lepas okkkeeyy!




Setelah Melalui Ranjau Berduri, Semak-Samun, Belukar Dan Hutan
Belantara Akhirnya Selesai Sudah Perjalanan Untuk Sem Nie ;')
Selamat Berehat Bumi Sintok, Insya'Allah Jumpe Lagi Bulan September -,-



^_^

1 comments:

Anonymous said...

Hi, ada contact no kak zira tarian melayu x? I ex uum n ex tarian melayu. . Rindu dia la. blh emAil no dia ke anna.imani84@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly