Followers

Sunday, June 17, 2012

Selamat Hari Bapa


Assalammualaikm,, walaupun tengah bz exm, tapi rasa macam x adil dlm diri ni. So just bkk kejap laman bloggr ni just for do some wish for my ayah. Actlly btol2 lupa yg Hari Bapa yesterday or today. Bila fikir2 balik, Hari Ibu ad entry for my ibu but Hari Ayah saya xbuat rasa mcm its not fair! Walaupun rasa macam dah terlambat nk wish but xpe kot kan...






Di kesampatan ini, I wanna wish Happy Father's Day to my ayah Mohd Nazir Bin Din and all dad's out there. Semoga dimurahkan rezeki... Terima kasih atas segalanya.. Dan rasanya xterlambat lagi nak say thx again for this.......


GOLD is everything in HER life  

He bought this for me, adk n ibu .... Thanks again. I really appreciate it  Y____Y


Like Father Like Daughter

I was his second girlfriend, I love you AYAH
 there's no perfect parents, but parents will love you perfectly :') 
Thank You Ayah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly