Followers

Monday, May 28, 2012

KOSONG



aku tak pasti apa yang perlu aku coretkan buat masa ini .

sebenarnya begitu banyak benda yang hendak aku ceritakan, entah mengapa tiba-tiba fikiranku menjadi kosong.

aku cuba mengingati,
aku cuba menyusun ayat ; bermain langkah mengikut rentak jari-jemari
namun

semuanya tidak menjadi.

aku tunduk.

wow.
aku akan cuba
aku akan cuba


mungkin kerana aku amat sibuk mengulangkaji pelajaran gamaknya :)

aku ketawa . HAHAHA

........................................................................................................................................................

ok.. hakikatnya hari ni sy jd BLURR sekejap.
ok TIPU! lama sgt keBLURRan sy ni.
nk stdy ngadap bku tp pkiran merewang ke mana.

ohhhh wannniiii !! plz plz plz...
exm dh nk dkt sgt2 ni.





STUDY STUDY STUDY!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly