Followers

Friday, February 15, 2013

Ya TUHAN





Kau panjangkanlah umur mereka yang aku kasihi,
yang aku sayangi,
yang aku amat perlukan mereka disisiku.

Panjangkanlah masa, saat-saat dan detik-detik bahagia ini,
jika ianya berakhir,
akhirkan lah ia dengan pengakhiran yang sempurna,
pengakhiran yang bahagia.

Tuhan,
aku mohon padaMu agar aku dapat melihat mereka tersenyum selalu,
tersenyum bahagia,
menangis gembira.

Tuhan,
berikanlah aku kekuatan yang sepenuhnya,
jikalau perpisahan itu terjadi,
berikanlah aku tiang-tiang yang kukuh agar aku masih dapat berpaut.

Tuhan,
kami bersyukur atas rasa bahagia ini,
Alhamdulillah.

............................................................

Assalammualaikum.... Im at Sintok now.
Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar, xde yang rosak2 mcam sem lepas
hope this sem kami dapat usaha lgi kuat! doakn kami ye.

Bila dah jauh, mula bermain dengan perasaan dan gambar2 menjadi ubt.
Keluarga2 saya di Johor, taking care of yourself for me okay. 
InsyaAllah kalau di izinkan Tuhan, saya balik jumpa kalian bulan April.










................................................................





My fav song, for now... :)

Assalammualaikum.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly