Followers

Sunday, August 19, 2012

Salam Hari Raya Aidil Fitri


Assalammualaikm...

Dah siap semua benda kat rumah ni saya nak ambik a few minute untuk update blog ni. Raya tahun ni saya and family beraya di Kulai. and raya kedua baru balik kg opah kat Rawang. Secara jujur saya tak merasa yang raya tahun ni like a sambut raya betul2 raya macam budak2 dulu. I don't know why, but ad lah few friends yang rasa apa yang saya rasa.

Agak-agak knp ye? Ada x antara korang ada or pernah rasa apa yang saya rasa ni..haa ok forget it!
wanna share crite yang sgt sadis yang berlaku pada saya pada hari ini... !




ya! wht happen to me??? Tengah hari td, tgh syok2 potong daging ngan semangat guna pisau baru tetibe!!!! haaa zzzaaaaapppppppp! Menetes darah dan air mata menahan perit....  And start from today masa mandi saya PERLU begini




ok this is my ibu's idea.. tolong jangan gelak! sy hanya menuruti saja.. miahaha padahal diri sndri tkot tngn tu kena air.! sakiiitt wooo kena airr. X sanggup eden! BISA menusuk kalbu!





Okeeeyyyy, last wish for you all, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN dari saya cik wani. Maaf jika ada tersalah tersilap atau terkasar bahasa saya selama saya disini..  =D


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly