Followers

Saturday, April 30, 2011

I Bekas Kekasih.. ! I


Assalammualaikm,,
entry sadis kali ni..

BEKAS KEKASIH..!

huish,,nympah aq...!
ni amek ko...!

-
-
-
-

Kamu kembali seperti yang aku jangka.
bertanya kabar dan selitan ayat-ayat cinta.
kamu mahu buktikan kamu tetap setia.

Kononnya.

Tapi kamu curang pada kekasih barumu.
mahu aku beritahu?
Aku sakit benar kamu buat begitu padaku dulu.
Mahu bercinta tapi ragu-ragu.

Kamu.
Jangan kamu mainkan kekasihmu itu.
Boleh?
Dia juga ada hati.
seperti aku!

Tolong berlalu pergi. Cinta palsumu mudah aku sapu seperti angin lalu.

Okey,aku tipu.
tak semudah itu.


-
-
-
-
-
-
-


pe yg tertera di ats xde kne mngena yg msih hdp atau sbaliknye..
ok,,trima kasih...!

(^__^)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly