Followers

Monday, August 22, 2011

I Jom aktif kan AMYGDALA.... I



BAU - Warkah






Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

******************************


Pernah dgr lagu ni??
Ye..aku tahu.. drama Sindarela
Tapi aku dah tau lagu ni lagi awal dr ianya keluar kat citer tu..
Pernah gak dlu cari CD kumpulan BAU kt kedai,
tp takde laa plak...
last2 cari kt lptop je.

Bila dengar lagu ni,
rase melayan je..
iramanya ringkas, namun berkesan..
Lirik pon boleh tahan gak..
lg ngh mlm2 cmni...
tangkap leleh beb.............!  T___T

erk... ok! xpyh nk leleh sgt ler wani
ok nk off!

Just sharing..
enjoy!!!
Selamat Malam....


p/s:

bagi yang tak tahu apa itu amygdala,
AMYGDALA  adalah satu bahagian di otak
yang berfungsi dalam memori dan reaksi emosi.
Apabila kita terdengar/ terlihat/ terhidu sesuatu
dan kita teringatkan satu kenangan
dan kemudian kita sedih/ gembira/ benci/ marah
amygdala lah yang bertanggungjawab terhadapnya. 



^_^


1 comments:

Zuraidah said...

Gila gabeng jiwang lagu ni. Meleleh air mata. T__T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly