Followers

Friday, April 18, 2014

OLDBFF KATANYA!



Assalammualaikum


Tanggal April 14
Kau datang sebagai 'OLD BFF' ku
Tanpa di duga, tanpa dipinta dan tanpa ku menyimpan sedikit harapan

Tiba-tiba buat aku berfikir sejanak

Kali ini apa agenda sebenar
Bukan aku ingin memburukkan mu TAPI
Di setiap kali kau datang dan hilang dan di setiap kali itulah aku terkena
Bukan aku mengungkit TAPI
Kali ini sengaja aku mahu memperingatkan diriku bahawa jangan terlalu mudah percayakan orang
Walaupun kau adalah orang yang pernah menjadi orang kepercayaanku dulu.

Apapun SELAMAT DATANG kawan dalam kamus hidup ku 2014 ini
WALAUPUN hubungan kita tidak akan se'akrab' dulu.
Kau tetap kawan aku.

Maaf.





DULU AKU MUNGKIN ORANG YANG HATINYA LEMBUT
TAPI BUKAN SEKARANG
PENGALAMAN MENGAJAR AKU SEGALANYA


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly