Followers

Sunday, September 1, 2013

Selamat



Setelah 3 bulan memerap kat rumah
Beras, buah, coklat semua sudah kami sapu licin
Pelbagai memori tercipta
Duka suka pahit tawar 

1 September 2013
Memisahkan aku sementara waktu dengan yang sorang
Sungguh tak mampu berkata walaupun perkataan 
'SELAMAT TINGGAL, SELAMAT JALAN, JAGA DIRI' 

Tak aku bukan kejam
Bukan juga seorang tidak mempunyai perasaan
Tapi aku takut air tak semena mena meninits di mata 
di hapadan seorang adik yang lembut juga hatinya

5 September 2013 
Memisahkan aku dengan yang ramai dan yang aku sayang
Nak menanti detik itu, aku takut aku tak mampu menahan perasaan.

Demi cita-cita, maruah, matlamat hidup, dunia dan akhirat
Semoga apa yang kami lakukan ini mendapat berkat dari NYA dan memperoleh kebaikan kelak.


Amin.


****************************







kepada adik nadi
Selamat mengahdap buku kembali, selamat mengharungi kehidupan sebagai mahasiswi
Tahniah.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly