Followers

Tuesday, January 1, 2013

2013 Spirit !





Seperti biasa bila sudah sebut pasal tahun baru mesti sebut pasal azam, ambition, target kan. 
tapi azam, target, ambition yang lepas sudah terlaksana ke???
 (saya pun tak sure dulu azam saya ape. hahaha!) 
actually saya takdelah setiap tahun ade spesifik azam, sebab sepatotnya setiap hari kena azam baru kan. barulah semangat! Yeaah!! :)




haa ape yg pasti ini lah harapan, impian, azam & target saya wat masa sekarang. 
 wanna be happy sepanjang tahun.... yippie!


  • berubah ke arah kebaikan. Of course!
  • sembahyang penuh. WAJIB!
  • straightly berhijab walaupun keluar rumah sat je. Doakan saya...
  • menjalani dan selesai study sy dgn jayanya! MESTI
  • nak up lagi pointer. Wish me do the best!
  • tak nak boros.!erk...no, I mean xmau banyk shopping! mcmne erk, asal tension nk shopping??
  • Holiday ngan FAMILY. even every year we will holidy together still dlm snrai bcoz ya keluarga saya HARTA saya.
  • belajar memasak. and the most important nk blaja wat kek yg superb2! mak uda kata nk bg oven mak uda yg best tu.cepat skit bg tu!

ok! rasa mcm bnyk lg ni my wishlist.
tapi yg len biar lh dri sndri ni sorang je yang tahu ye.




Ya! saya adalah budak kecik yang berjiwa besar!

hope saya mampu dan boleh capai semua-semua-semua yang saya impikan dan azamkan ni lah ya.

 Anyway wish me luck for my wishlist and exam yang masih berjalan!
esok xde paper, harus lah update blog :)





Selamat menyambut kedatangan tahun 2013,
 semoga kita semua dilimpahi rezeki, rahmat dan barakah, insyaAllah.

Assalammualaikum..




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly