Followers

Thursday, February 23, 2012

I ...Live Life To Its Fullest... I



aku mahu peneman.
mahu pendengar setia.
agar sunyi itu hilang.
agar beban yg aku pikul serba sedikit hilang.
tetapi,
yang tersedia setia disisi,
tanpa mahu curang,
tanpa mahu selingkuh,
adalah,
dugaan yang tak pernah mahu pergi.
serta,
tanggungjawab yang semakin memberat.
tabahlah wahai hati.
kuatlah menempuh semua.

*tak mahu mengeluh apa-apa,itu Tuhan punya rencana*

Assalammualaikm,
start today jadual sgt padat.
Bayangkan, dr pkol 8 pg - 5 ptg.. WOW !!
But.. wanna says Alhmdulillh sy dapat clss yg lectrer yg sgt memahami kami.
boleh lmbat skit dtg clss nk solat sat.
n start today gak, saya dah mula dapat assgmnt yg agak mnggunung.

bru mnggu pertama sgt memenatkn bg sy.
mngkin dh lama duduk rumah bersenang lenang kn.
bila balik sintok, kne brjalan beribu batu gamaknya!








ya! kami masih bersama dan masih bertiga,
mereka adalah peneman setia saya disini.
penjaga saya disini.
penghibur saya disini.
mereka lah kawan meraka lah lawan.

ok wanna stop here.
nk rest kn otak badan kaki yg lenguh gler berjalan dr COLGIS ke COB.
pth balik, dan sbnyk 3 4 kali brjalan ulang alik.
~ceh3! nk mnx simpati konon =,= ~

I've got flu, sore throat, fever in 1 package..
 I believe Allah is testing me..

live life to its fullest.

^_^


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly