Followers

Sunday, January 8, 2012

I Dari 10 ke 1,, Alahai 10 bdk hitam I



Hai 10 bdk hitam, macam-macam ragam lah korang ni. buat aku terkekek sorang2 je dlm bilik ni.



 



Hai 10 budak hitam... Dah tahu tepi jalan tu bahaya, yg korang g main kat situ buat ape? kan dah kena langgar sorang. Punya lah banyk playground yg selamat, tempat bahaya tu jugak yg korang pilih.. Pastu tak serik lagi tu, yg korang pergi main- dalam sampan tu buat apa? haha..Entah sampan nelayan mana yg korang cilok tak tahu lah..  Ewah-ewah, siap menari berjoget lagi dalam sampan tu kan.. kesian kat sorang tu yg jatuh lemas.. Tak tahu lah sempat mengucap ke tidak.. Innalillah.. Yang paling klakar bila korang tinggal 3 org je.. Boleh pulak yg sorang tu nk bertapa dlm gua. Mungkin nak belajar ilmu macam mana nk bg gemuk kot! Yela,, tengok korang dah mcm tengkorak hidup dah. Badan kurus melidi, kepala je besar.. Ni mesti sume underweight kan? Lepas tu dah elok2 tinggal berdua, ada je hlngan yg mngganggu kn.. Boleh pulak batu besor tu hempap yg lagi sorang.. Confrm la mati kalau dah kena hempap dek batu besar cmtu..  aishh.. kesian kesian... Tapi lagi kesian la yg tinggal sorng tu.. Sedih xde geng smpai gle dibuatnya..  Tapi pape pn kesian lah kat korang, elok-elok ada 10 orang, tp sorang je yg hidup akhrnya. tulah ajal maut di tangan Tuhan kan.


^_^

1 comments:

Baheera Collections said...

PERNAH TENGOK JGAK VIDEO 10 BDAK HITAM NI
JEMPUT DATANG KE BLOG KITE
MAXI SKIRT, PALAZO PANTS, INNER NECK ALA MAYSAA...ALL UNDER RM40

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly