Followers

Saturday, March 12, 2011

Bulan&Bumi!!




assalamualaikum!!
kamu dan kamu thu x..
pada 19 mac 2011 jarak bulan dan bumi akan sangat dekat!!
mcm 3thun lepas...fenomena nie dikenali sebagai 'lunar perigee'
atau astronomer panggil fenomena 'super moon'
pada 19 mac bulan akan nmpak lg besar dan dekat dengan kite!!!
memang cantik jelita comel la!!!
tetapi....

de sesetengah yang mengatakan akan terjadi bencana alam~~
de yang kate tak....wallahualam!!hanya Allah shj thu!!

tapi kalu kamu dan kamu perasan dua 3 hari nie...termasuk hari nie
dah banyak perkara pelik terjadi!!
contoh : 100,000 ikan mati di sungai arkansas sumber

kejadian nie dua hari lepas
klu kamu dan kamu xthu lg...mse new year 5000 burung tbe2 jatuh dekat 
arkansas juge!!!

n hari nie....tsunami di jepun!! sumber  Sumber2


dan di katakan malaysia dan kite sume akan merasa gegaran pada 
8.40 pagi esok!!!(ok yang nie sumber xsure..just thu dr status fb org)

korang igt tak lagi tahun 2004

bende nie semua buat aq berfikir~~aishh!!takut nyer..
semoga kita semua selamat!!


rase2 nyer lah....
nie sume de kaitan dengan fenomena 'lunar perigee' tak!!!hohoho
aq pon xthu~~tunggu dan lihat dan bersedia!!
pe2 boleh jadi dalam semggu nie!!




Dan pada sisi Allah jualah anak kunci perbendaharaan
 segala yang ghaib, tiada sesiapa yang mengetahuinya 
melainkan Dia lah sahaja; dan Ia mengetahui apa
 yang ada di darat dan di laut;
 dan tidak gugur sehelai daun pun melainkan Ia mengetahuinya,
 dan tidak gugur sebutir bijipun dalam kegelapan
 bumi dan tidak gugur yang basah dan yang kering, 
melainkan (semuanya) ada tertulis di dalam 
kitab (Lauh Mahfuz) yang terang nyata.



(^_^)




2 comments:

Zuraidah said...

Petanda kiamat sudah dekat ke?

Cik Wani said...

wallahualam zu,,
hnya Allah je tw :)

cme kte ni brsedia je lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Suck my Lolly